آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “ویرایش حساب کاربری” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
همچنین اگر موفق به تغییر اطلاعات خود نشدید جهت تغییر توسط اپراتور های سیماشیمی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به simashimitana@gmail.com ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر اطلاعات کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

در صفحه ورود به حساب کاربری روی عبارت “گذرواژه خود را فراموش کرده ام”کلیک کنید و بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، کدی برای شما ارسال می‌شود که با این کد به حساب کاربری خود وارد می‌شوید و پس از آن می‌توانید رمز عبور جدیدی تعیین کنید.

در حال حاضر امکان لغو سفارش وجود ندارد. بنابراین قبل از ثبت سفارش و پرداخت آن، از سفارش خود اطمینان حاصل نمایید.

ابتدا 48 تا72 ساعت تامل بفرمایید چنانچه مبلغ به حسابتان برنگشت از طریق واتس آپ  09301100193 درخواست خود را مطرح کنید، همکاران در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود. در صورتی که در بازه زمانی مذکور هزینه به حسابتان عودت داده شد، مجددا اقدام به ثبت سفارش نمایید.

در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد.

تیم کارشناسان در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می‌نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می‌کنند.

اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را با تیم پشتیبانی پیگیری نمایید تا هر چه سریع‌تر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.

سوالات متداول

  • سوالات متداول و تکراری کاربران که ممکن است است به ذهن شما هم خطور کرده باشد و دچار ابهام شده باشید در زیر جمع آوری شده تا در سریع ترین زمان جواب سوال خود را پیدا کنید و از خریدی که انجام میدید نهایت رضایت را داشته باشید و از سفارش خود لذت ببرید .
  • در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
    با تشکر از حسن انتخاب شما

در تهران و حومه:

توجه: داخل شهر تهران، هزینه حمل برای سفارشات بالای ۳۵۰ هزار تومان رایگان و کمتر از آن بر عهده خریدار می باشد (سراسر شهر تهران 18.000 تومان)

ارسال سفارشات در شهر تهران از طریق پیک و در حومه تهران از طریق پست و یا ماموران تحویل فروشگاه رنگ و ابزار صورت می پذیرد و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه پست انجام می شود.
سفارشات شهر تهران از ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش ارسال خواهند شد. بسته به ترافیک ارسالی ها و موجودی کالا در انبارهای مختلف فروشگاه رنگ و ابزار، این بازه زمانی کم یا بیشتر می گردد.

در مراکز استان و شهرستان ها
  1. حمل کلیه سفارشات شهرستان توسط پست صورت می پذیرد و ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری بعد از ثبت سفارش در سایت، سفارش شما ارسال خواهد شد.
  2. برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط پست صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت: http://newtracking.post.ir که متعلق به شرکت پست ایران است مراجعه نمائید.
  3. مدت زمان تحویل محموله ها بین دو تا چهار روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)
  4. مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پست به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.
  5. ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور پست در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی ما هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.
  6. هزینه حمل در سفارشات بالای 350 هزار تومان  تا 5 کیلوگرم برای مشتری رایگان و بر عهده فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار می باشد

    و هزینه حمل سفارشات به غیر از آن، بر عهده خریدار است که در زمان ثبت سفارش، برای وی محاسبه گردیده و بر روی فاکتور آن اضافه می گردد (که البته این مبلغ با احتساب تخفیف هزینه پستی فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار می باشد)

کاربران زیزو ‏‌کالا می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

– شماره کارت  (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

– رمز دوم کارت   (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال‌کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
– CVV2    ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
– تاریخ انقضاء    (تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به کاردک، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت سیماشیمی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت سیماشیمی، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در پایین تمامی صفحات سایت کاردک (فوتر سایت) با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

فروشگاه اینترنتی سیماشیمی در ستاد ساماندهی سایت ها ثبت شده است و دارای نماد این سازمان نیز میباشد.

جهت پرداخت امن میتوانید از پرداخت الکترونیکی به پرداخت ملت و یا شرکت زرین پال استفاده نمایید.