رویه بازگرداندن کالا
هدف ما رضایت کامل شما است. به این منظور امکان بازگشت کالاهای معیوب تا 7 روز از زمان تحویل امکانپذیر است. اما برای بازگشت کالا ابتدا باید نهایتاً تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا با مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید. ما ابتدا شرایط برگشت کالای مدنظر شما را کامل توضیح خواهیم داد، اطلاعات شما را ثبت کرده و فرایند برگشت کالا آغاز میشود. مشتریان عزیز کالای موردنظر را به همراه فاکتور از طریق صرفا پست سفارشی، به آدرس فروشگاه برگشت خواهند داد.
کالایی که خریدم ایراد یا اشکال ظاهری دارد
♦ بازگرداندن کالا تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بستهبندی یا جعبه اصلی خود به همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست بازگردانده شود.
♦ برای استفاده از ضمانت بازگشت از نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بستهبندی یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری فرمائید.
♦ ایرادها و اشکالهای ظاهری (سوراخ شدن قوطی، له شدن درب قوطی، باز شدن پلمب درب، باز شدن مشمبا، پاره شدن پارچه، خط و خش روی کالا و محصولات دکوری و تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
♦ پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
کلایی که خریدم از لحاظ ظاهری یا مشخصات فیزیکی با اطلاعات سایت مغایرت دارد
♦ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به مشتری است و از آنجا که ممکن است در برخی جزییات با کالای اصلی تفاوتهایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک مغایرت در کالا، مشخصات ظاهری درج شده در وب سایت است.
♦ وجود مغایرت، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان از طریق تلفن، ایمیل یا پیامک با ارائه شماره سفارش اطلاع داده شود.
♦ پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
از خرید و سفارش خود منصرف شده ام
♦ انصراف از خرید و سفارش باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از سفارش کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه شماره سفارش اطلاع داده شود.
♦ اگر پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شدید، حداکثر تا ۲۴ساعت پس از دریافت کالا ، باید انصراف خود را به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه شماره سفارش اطلاع دهید.
♦ انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد. هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.
♦ حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان سفارشدهنده است (سفارشی که به عنوان هدیه برای شما ارسال شده شامل حق استرداد نمیشود).
♦ در صورت انصراف از خرید، پس از دریافت کالا، ارسال و هزینه ارسال و عودت کالا به عهده مشتری خواهد بود.
محصولی که دریافت کرده ام بر اثر حمل و نقل آسیب دیده است
♦ آسیب دیدگی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به مدیریت خدمات مشتریان با ارائه کد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.
♦ در صورتی که بسته سفارشی که به دست شما رسیده است دارای آسیب قابل مشاهده بر روی بسته بندی می باشد، از تحویل آن خودداری نمائید.
♦ با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
♦ لازم است بستهبندی یا جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در بستهبندی یا جعبه اصلی خود به فروشگاه بازگردانده شود. نوشتن توضیحات، آدرس، پاره و مخدوش کردن بستهبندی یا جعبه اصلی، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
♦ کالای آسیب دیده و همه محصولات جانبی مانند هدایا و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به مدیریت خدمات مشتریان ارسال شود.
♦ در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد بازگردانده شود.
♦ پس از بررسی کالاهای مرجوعی، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود.
کالا را چگونه بازگردانم؟
♦ لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید.
♦ از ارسال کالا بدون هماهنگی با مدیریت خدمات مشتریان جداً، خودداری کنید.
♦ برای ارسال، باید کالا در بستهبندی یا جعبه اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و به همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست ارسال شود.
♦ فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا ارسال شود و پشت فاکتور کالا، مشکل را بنویسید. مرسوله برگشتی خود را فقط با پست سفارشی ارسال نمائید و از ارسال با هرگونه سرویس های دیگر به غیر از پست سفارشی خودداری نمائید، هزینه ارسال با پست سفارشی صرفا قابل عودت می باشد.
اگر کالا هدیه بوده و فاکتور آن موجود نباشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
♦ لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست سفارشی به عهده مشتری است و فروشگاه تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست سفارشی با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملها، پس از تایید مدیریت خدمات مشتریان به حساب مشتری واریز میشود.
♦ از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.
♦ اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با مدیریت خدمات مشتریان تماس بگیرید.
♦ از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
♦ بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید:
تهران، شهرک گلستان (منطقه۲۲)، بلوار امیر کبیر ، جنب بانک کشاورزی، پلاک 99 دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی رنگ و ابزار . کدپستی : ۱۴۹۴۷۱۴۴۹۳
هزینه حمل کالای برگشتی چگونه محاسبه می شود؟
♦ برای برازگرداندن کالا میتوانید کالای مورد نظر را همراه فاکتور و قبض پستی با مهر شرکت پست به صورت پس کرایه و پرداخت هزینه حمل در زمان تحویل به فروشگاه، کالا را به آدرس فروشگاه برگشت بزنید .
♦ برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فروشگاه ارسال شود.
♦ در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط مدیریت خدمات مشتریان، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات مشتریان فروشگاه رنگ و ابزار، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
♦ از هنگامی که وضعیت کالا در مدیریت خدمات مشتریان، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
♦ ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان و مدیریت خدمات مشتریان است.
درخواست خود را چگونه به اطلاع خدمات مشتریان برسانم؟
با شماره تلفن تلفن: 021773۵۵۵22 – 02177339338 تماس بگیرید و یا از طریق ایمیل simashimitana@gmail.com ارتباط برقرار نمائید.